Дистанційне навчання

Доброго ранку!

Починаємо дистанційне навчання.

 

ПОНЕДІЛОК 12.09.2022

ЧИТАННЯ

Меґан МакДоалд. «Джуді знайомиться з новим учителем».

 

Відкрий підручник на сторінці 11.

Прочитай уважно оповідання «Джуді знайомиться з новим учителем».

Дай відповіді на запитання на сторінці 14.

 

Молодець!

 

МАТЕМАТИКА

Таблиця множення числа 4.

 

1. Відкрий зошит.

Запиши:

12 вересня

Класна робота

 

2. Відкрий підручник на сторінці 10.

Сьогодні розглянемо таблицю множення числа 4

- Завдання №№ 49, 50 – виконай усно.

- Завдання №51 – виконай в зошиті.

Відпочинь.

3. Перейди на сторінку 11 підручника

- Завдання №53 – виконай в зошиті.

 

Задача 53

Розв’язання

1) …

2) …

3) …

Відповідь: …

 

4. Запиши в зошиті:

12 вересня

Домашня робота

 

Виконай завдання №№ 54, 55.

 

Молодець!

 

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Дивись блог вчителя англійської мови Головньової В.О. (клас на групи не поділяється).

 

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Портрет улюбленого персонажа із казки «Пригоди Буратіно».

 

1. Відкрий підручник на сторінці 10.

Розглянь портрети.

 

Прочитай та запам’ятай.

Портрет – це …

 

2. Перейди на с.11 підручника.

- Прочитай пояснення.

- Розглянь варіанти малювання портретів.

- Намалюй портрет улюбленого героя з казки «Пригоди Буратіно».

 

Дякую за старанність!

 

ВІВТОРОК 13.09.2022

УКРАЇНСЬКА МОВА

Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками.

 

1. Відкрий зошит. Запиши:

 

13 вересня

Класна робота

 

2. Відкрий підручник на сторінці 12.

Сьогодні розглянемо, як писати слова із сумнівними приголосними звуками.

 

- Вправи 1 – спочатку виконай усно.

Проведи дослідження.

Прочитай та запам’ятай правило.

 

- Вправа 2 – виконай в зошиті.

 

Відпочинь.

 

3. Перейди на сторінку 13 підручника.

- Вправа 4 – виконай в зошиті.

 

- Вправа 6 – виконай усно.

Проведи дослідження

 

4. Запиши в зошиті:

 

13 вересня

Домашня  робота

Виконай вправу 8.

 

5. Вивчи правило на сторінці 12.

 

Молодець!

 

МАТЕМАТИКА

Закріплення таблиці множення числа 4. Задачі, які включають дію множення.

 

1. Відкрий зошит.

Запиши:

13 вересня

Класна робота

 

 

2. Відкрий підручник на сторінці 11.

- Завдання №№56, 57, 58 – виконай усно.

- Завдання № 59 – виконай в зошиті.

- Завдання №60 – виконай усно.

 

Відпочинь.

 

- Завдання № 61 – розв’яжи в зошиті.

 

Задача 61

Розв’язання

1) …

2) …

Відповідь: …

 

- Завдання №63 – виконай усно.

 

3. Запиши в зошиті:

13 вересня

Домашня робота

 

Виконай завдання №№ 65, 66 (с. 12).

 

Молодець!

 

ЧИТАННЯ

Марія Манеру. «Шарлотта отримує… тринадцять балів!».

 

Відкрий підручник на сторінці 14.

Прочитай текст «Шарлотта отримує… тринадцять балів!».

Перевір, чи уважно ти читав/читала: дай відповіді на запитання на сторінці 15.

 

Молодець!

 

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Чи всі люди рівні. Що таке справедливість.

 

1. Відкрий підручник на сторінках 22, 23.

Прочитай текст. Розглянь ілюстрацію.

Про що ти дізнався?

Що таке дискримінація?

 

2. Перейди на сторінки 24, 25.

Продовж речення у схемі, розміщеній на с.24.

Розглянь чотири сюжети (сторінки 24, 25). Обери свої відповіді.

 

3. Продовжуй працювати на сторінках 25, 26, 27.

Опрацюй матеріал на сторінках 25, 26, 27.

Прочитай висновок та рубрику «Чи знаєте ви, що…»

 

Відпочинь.

 

4. Відкрий зошит на сторінках 12, 13.

- №№1, 3, 4 – виконай в зошиті.

- №№2, 5 – виконай усно.

 

Молодець!

 

СЕРЕДА 14.09.2022

УКРАЇНСЬКА МОВА

Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и].

 

1. Відкрий зошит. Запиши:

 

14 вересня

Класна робота

 

2. Відкрий підручник на сторінці 14.

- Вправа 1 – виконай в зошиті.

 

- Вправа 2 – виконай в зошиті.

 

- Вправа 3 – виконай усно.

Прочитай правило.

 

- Вправи 4, 5 – виконай усно.

 

Відпочинь.

 

3. Перейди на сторінку 15 підручника.

-  Вправа 6 – виконай в зошиті.

- Вправи 7-10 – виконай усно.

 

4. Запиши в зошиті:

 

14 вересня

Домашня  робота

Виконай вправу 11.

 

Молодець!

 

МАТЕМАТИКА

Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач.

 

1. Відкрий зошит.

Запиши:

14 вересня

Класна робота

 

2. Відкрий підручник на сторінці 12.

- Завдання №№67, 68 – виконай усно.

- Завдання №69  – виконай в зошиті.

 

 

3. Перейди на сторінку 13 підручника.

- Завдання № 70 – розв’яжи в зошиті.

 

Задача 70

Розв’язання

1) …

2) …

3) …

Відповідь: …

 

- Завдання №71 – виконай усно.

- Завдання №72 – виконай усно.

 

4. Запиши в зошиті:

14 вересня

Домашня робота

 

Виконай завдання №№ 73, 74.

 

Молодець!

 

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Дивись блог вчителя англійської мови Головньової В.О.

 

ІНФОРМАТИКА

Дивись блог вчителя інформатики

І група – Доля А.М.

ІІ група – Рикова Н.В.

 

ЧИТАННЯ

Медіавіконце: колаж «Наш клас».

 

Пригадай!

Яке оповідання ти прочитав вдома? Хто головний персонаж твору? Чому Шарлотта вирішила схитрувати? Який висновок із цієї історії ти зробив/зробила для себе?

 

1. Відкрий підручник на сторінці 16. Опрацюй матеріал.

- Що таке колаж?

- На які теми можуть бути колажі?

- З якого матеріалу їх можна виконати?

 

Розглянь зображення колажів на обкладинці і сторінках підручника. Спробуй розпізнати, які матеріали були використані для їх створення.

 

Відпочинь.

 

2. Перейди на сторінку 17

 

Прочитай, як краще провести презентацію колажу.

 

Молодець!

 

 

ЧЕТВЕР 15.09.2022

МАТЕМАТИКА

Таблиця ділення на 4.

 

1. Відкрий зошит.

Запиши:

15 вересня

Класна робота

 

2. Відкрий підручник на сторінці 13.

- Завдання №75 – виконай усно.

- Завдання №76 – виконай усно.

 

3. Перейди на сторінку 14 підручника.

- Завдання №№78, 79  – виконай усно.

- Завдання № 81 – виконай у зошиті.

 

Задача 81

Розв’язання

Відповідь: …

 

Відпочинь.

 

- Завдання № 77 – виконай в зошиті.

- Завдання № 80 – виконай в зошиті.

 

 

4. Запиши в зошиті:

15 вересня

Домашня робота

 

Виконай завдання № 82, №83.

 

Молодець!

 

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Дивись блог вчителя Оснач Г.М.

 

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Дивись блог вчителя англійської мови Головньової В.О.

 

ЧИТАННЯ

Позакласне читання.

 

1. Відкрий хрестоматію сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах на сторінці 3.

Прочитай звернення «Привіт, любі книгодрузі!»

 

2. Перейди на сторінки 5-8.

- Прочитай розповіді Олександра Положинського та Руслани про себе.

- Прочитай пісенний текст «У ритмі серця».

Пісенний текст – це вірш, призначений для співу.

Про що мріє автор слів? Які мрії є у тебе?

 

Молодець!

 

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Чому людині потрібен особистий простір?

 

Сьогодні поміркуємо, чому людині потрібен особистий простір.

 

Кожна людина має право на особистий простір.

Збереження особистого простору – це важлива потреба кожної людини.

Порушення або ігнорування особистих меж призводить до конфліктів, виникнення агресії, дратування.

 

1. Опрацюй матеріал на сторінках 27-31.

Дай відповіді на запитання.

- Що означає установлення дистанції під час спілкування?

- Як легко знайти друзів?

- Що обов’язково слід повідомляти батькам?

- Чи можна втручатися до особистого простору іншої людини?

- Чого не варто боятися?

- Чого не слід боятися говорити?

 

Відпочинь.

 

2. Відкрий зошит на сторінках 14, 15.

- №№1, 2, 5 – виконай в зошиті.

- №№3, 4 – виконай усно.

 

Дякую за роботу!

 

П’ЯТНИЦЯ 16.09.2022

МАТЕМАТИКА

Закріплення таблиці ділення на 4. Визначення вартості за малюнками.

 

1. Відкрий зошит.

Запиши:

16 вересня

Класна робота

 

2. Відкрий підручник на сторінці 14.

- Завдання №84 – виконай усно.

3. Перейди на сторінку 15 підручника.

- Завдання №86 – розв’яжи в зошиті.

 

Задача 86

Розв’язання

Відповідь: …

 

- Завдання №87 – розв’яжи в зошиті.

 

Задача 87

Розв’язання

Відповідь: …

 

- Завдання №88 – розв’яжи в зошиті.

- Завдання №89 – розв’яжи в зошиті.

 

4. Запиши в зошиті:

16 вересня

Домашня робота

 

Виконай завдання № 91, №92.

 

Молодець!

 

УКРАЇНСЬКА МОВА

Правильно записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и].

 

1. Відкрий зошит. Запиши:

 

16 вересня

Класна робота

 

2. Відкрий підручник на сторінці 16.

- Вправа 1, 2 – виконай усно.

- Вправа 3 – виконай усно.

 

- Вправа 4 – виконай усно.

Проведи дослідження. Прочитай та запам’ятай правило.

 

Відпочинь.

 

3. Перейди на сторінку 17 підручника.

- Вправа 5 – виконай в зошиті.

- Вправа 6 – виконай в зошиті.

- Вправа 7 – виконай в зошиті.

- Вправа 8, 9 – виконай усно.

 

4. Запиши в зошиті:

 

16 вересня

Домашня  робота

Виконай вправу 11.

 

5. Вивчи правило на сторінці 16.

 

Молодець!

 


Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Що об’єднує людей у суспільні групи.

 

Пригадай, що таке особистий простір?

Чи відчував ти коли-небудь потребу в особистому просторі?

Що є твоїм особистим простором?

 

1. Відкрий підручник на сторінці 35.

Прочитай текст про один з видів спільнот – сімю.

 

2. Перейди на сторінку 36.

Розглянь малюнки.

Які суспільні групи дорослих людей зображено.

Що об’єднує людей у кожній з них?

 

Прочитай пояснення значення слова суспільство.

 

Відпочинь.

 

3. Опрацюй матеріал на сторінці 37.

Прочитай висновок і рубрику «Чи знаєте ви, що…»

 

Відпочинь.

 

5. Відкрий зошит на сторінках 16, 17.

- №№1, 2(а), 3 – виконай в зошиті.

 

Молодець!

 

ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ

Виготовлення витинанки «Вазон».

 

Відкрий альбом-посібник «Маленький трудівничок» на сторінці 2.

 

Підготуй все необхідне для роботи.

Прочитай текст про витинанку.

Розглянь зразок витинанки «Вазон»

Прочитай послідовність виконання роботи.

Виготов витинанку.

Пам’ятай про правила безпеки під час роботи з ножицями!

 

Дякую за роботу!

 

 

Гарних вихідних!

 

 

**********************************

 Завдання з 05.09.2022 по 09.09.2022

ПОНЕДІЛОК 05.09.2022

УКРАЇНСЬКА МОВА

Розпізнаю м’які приголосні звуки.

 

1. Відкрий зошит. Запиши:

 

5 вересня

Класна робота

 

Пригадай!

Голосних звуків шість. Вони позначаються на письмі десятьма буквами.

 

2. Відкрий підручник на сторінці 6.

- Вправи 1, 2

Проведи дослідження (усно дай відповіді на запитання)

Пригадай та запам’ятай!

Букви я, ю, є, і, буква м’який знак (ь) позначають м’якість приголосних звуків.

Буква й завжди позначає м’який приголосний звук [й].

 

- Вправа 3 – виконай в зошиті.

Львів [            ], чудовий [            ].

 

·  – голосний звук.

  – твердий приголосний звук.

=  – м’який приголосний звук.


 

- Вправа 4 – виконай усно.

 

Відпочинь.

 

-  Вправа 7. Виконай в зошиті за поданим зразком.

 

- Вправа 8 – виконай усно.

 

3. Запиши в зошиті:

 

5 вересня

Домашня  робота

Виконай вправу 11.

 

Молодець!

 

МАТЕМАТИКА

Порівняння поіменованих чисел. Числові та буквені вирази.

 

1. Відкрий зошит.

Запиши:

5 вересня

Класна робота

 

2. Відкрий підручник на сторінці 5.

- Завдання №№ 7, 8 – виконай усно.

- Завдання №9 – виконай в зошиті за поданим зразком.

Якщо b=8, то 43-b = 43-8 = 35

 

- Завдання №10 – виконай усно.

- Завдання №11 – виконай в зошиті.

 

3. Запиши в зошиті:

5 вересня

Домашня робота

 

Виконай завдання №№ 13, 14 (с.5).

 

Молодець!

 

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Дивись блог вчителя англійської мови Головньової В.О. (клас на групи не поділяється).

 

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Створення ілюстрації до своєї казки про Країну Мистецтв.

 

1. Відкрий підручник.

Ознайомся з умовними позначеннями.

 

2. Перейди на с.6 підручника.

- Прочитай.

- Розглянь ілюстрацію.

- Дай відповіді на запитання.

 

3. Перейди на с.7 підручника.

- Прочитай та запам’ятай від чого залежить вибір формату картини.

- Придумай казкову розповідь про Країну Мистецтв. Уяви себе художником-ілюстратором. Намалюй ілюстрацію до своєї казки.

 

Дякую за старанність!

 

ВІВТОРОК 06.09.2022

УКРАЇНСЬКА МОВА


 

1. Відкрий зошит. Запиши:

 

6 вересня

Класна робота

 

Пригадай!

Букви я, ю, є, і, буква м’який знак (ь) позначають м’якість приголосних звуків.

Буква й завжди позначає м’який приголосний звук [й].

 

2. Відкрий підручник на сторінці 8.


- Вправи 1, 2, 3 – виконай усно.

Попрацюй над правилом.

Пригадай!

Апостроф ставиться після букв б, п, в, м, ф, р перед я, ю, є, ї, які позначають по два звуки [йа], [йу], [йе], [йі].

Букви перед апострофом позначають тверді приголосні звуки.

 

- Вправи 4, 5 – виконай в зошиті.

 

Відпочинь.

 

2. Перейди на с.9 підручника.

- Вправа 6 – виконай усно.

- Вправа 7 – виконай в зошиті.

- Вправа 8 – виконай усно.

 

3. Запиши в зошиті:

 

6 вересня

Домашня  робота

Виконай вправу 10.

 

Молодець!

 

МАТЕМАТИКА

Перевірка додавання і віднімання. Годинник.

 

1. Відкрий зошит.

Запиши:

6 вересня

Класна робота

 

 

2. Відкрий підручник на сторінці 6.

- Завдання № 15 – виконай в зошиті.

- Завдання №16 – виконай усно.

- Завдання № 17 (перший рядок) – виконай в зошиті за зразком.

10 дм = 1 м

- Завдання №18 – виконай усно.

- Завдання № 19 – розв’яжи в зошиті.

 

Задача 19

Розв’язання

Відповідь: …

 

- Завдання №20 – виконай усно.

 

3. Запиши в зошиті:

6 вересня

Домашня робота

 

Виконай завдання №№ 21, 17 (другий і третій рядок).

 

Молодець!

 

ЧИТАННЯ

О. Морозова. «Перший день у школі».

 

Відкрий підручник на сторінці 6.

Прочитай текст «Перший день у школі».

Дай відповіді на запитання на сторінці 7.

 

Молодець!

 

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Як люди взаємодіють у суспільстві.

 

1. Відкрий підручник на сторінці 9.

- За світлинами розкажи про спільні інтереси дітей.

- Уважно прочитай текст.

 

Прочитай і запам’ятай!

Взаємодія – це ….

 

Відпочинь.

 

2. Попрацюй на сторінках 10, 11. Прочитай висновок.

 

Молодець!

 

СЕРЕДА 07.09.2022

УКРАЇНСЬКА МОВА

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу.

 

1. Відкрий зошит. Запиши:

 

7 вересня

Класна робота

 

Пригадай, коли ставимо в словах апостроф.

 

2. Відкрий підручник на сторінці 10.

- Вправи 1, 2 – виконай усно.

- Вправа 3 – попрацюй уважно. Запам’ятай парні глухі і дзвінкі приголосні звуки.

 

Відпочинь.

 

3. Перейди на сторінку 11 підручника.

-  Вправа 5 – виконай усно.

Попрацюй над правилом.

 

Дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу вимовляються дзвінко.

 

- Вправи 6, 7 – виконай в зошиті.

- Вправа 9 – виконай усно.

 

4. Запиши в зошиті:

 

7 вересня

Домашня  робота

Виконай вправу 10.

Запам’ятай парні глухі і дзвінкі приголосні звуки.

 

Молодець!

 

МАТЕМАТИКА

Множення і ділення. Прості задачі на множення і ділення.

 

1. Відкрий зошит.

Запиши:

7 вересня

Класна робота

 

2. Відкрий підручник на сторінці 6.

- Завдання №22 – виконай усно.

- Завдання №23  – перший і другий стовпчики виконай в зошиті, третій і четвертий стовпчики – усно.

 

3. Перейди на сторінку 7 підручника.

- Завдання №24, 25, 26, 27 – виконай усно.

- Завдання № 28 – розв’яжи в зошиті.

 

Задача 28

Розв’язання

Відповідь: …

 

4. Запиши в зошиті:

7 вересня

Домашня робота

 

Виконай завдання №№ 29, 30.

Повтори таблицю множення числа 3.

 

Молодець!

 

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Дивись блог вчителя англійської мови Головньової В.О.

 

ІНФОРМАТИКА

Дивись блог вчителя інформатики

І група – Доля А.М.

ІІ група – Рикова Н.В.

 

ЧИТАННЯ

Як у Німеччині святкують початок навчального року.

 

Пригадай!

Що ти дізнався про початок навчання в Індії, Японії, Фінляндії?

 

Відкрий підручник на сторінці 7.

Прочитай текст «Як у Німеччині святкують початок навчального року».

Дай відповіді на запитання:

1. Що дарують батьки першокласникам і першокласницям?

2. Коли починається навчальний рік у Німеччині?

3. Що має бути у шкільному ранці?

4. Хто у перші дні навчання в школі допомагає першокласникам і першокласницям?

 

Відпочинь.

 

Ще раз перечитай текст. Дай відповіді на запитання (с.8)

 

Молодець!

 

ЧЕТВЕР 08.09.2022

МАТЕМАТИКА

Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням.

 

1. Відкрий зошит.

Запиши:

8 вересня

Класна робота

 

2. Відкрий підручник на сторінці 7.

- Завдання №32а – виконай усно.

 

3. Перейди на сторінку 8 підручника.

- Завдання №32б  – виконай усно.

- Завдання №33, 34, 35 – виконай усно.

- Завдання № 36 – виконай у зошиті.

 

Задача 36

Розв’язання

Відповідь: …

 

- Завдання № 37 – розв’яжи в зошиті.

 

4. Запиши в зошиті:

8 вересня

Домашня робота

 

Виконай завдання № 38, №39 – за поданим зразком.

 

Молодець!

 

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Дивись посилання на онлайн-урок в групі класу (Viber).

 

АНГЛІЙСЬКА МОВА

Дивись блог вчителя англійської мови Головньової В.О.

 

ЧИТАННЯ

Алла Коваль. «Знайомі незнайомці».

 

Відкрий підручник на сторінці 9.

Прочитай уважно текст.

Дай відповіді на запитання (с.10).

 

Молодець!

 

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Як знайти друзів.

 

Пригадай, як люди взаємодіють у суспільстві.

1. Відкрий підручник на сторінці 14.

Сьогодні поговоримо на тему «Як знайти друзів».

Дай відповіді на запитання перед текстом.

Прочитай текст.

Дай відповіді на запитання після тексту.

Уяви ситуацію та придумай продовження цієї історії. «Іринка забила коліно й кульгає. До школи її веде татусь і несе рюкзак. На подвір’ї школи з’явилися однокласники Іринки. Вони …»

 

Відпочинь.

 

2. Опрацюй матеріал на сторінках 15, 16 підручника.

 

3. Прочитай висновок на сторінці 17.

 

 

П’ЯТНИЦЯ 09.09.2022

МАТЕМАТИКА

Знаходження невідомого множника, діленого, дільника.

 

1. Відкрий зошит.

Запиши:

9 вересня

Класна робота

 

2. Відкрий підручник на сторінці 9.

- Завдання №40 (перший стовпчик) – виконай усно.

- Завдання №40 (другий та третій стовпчики) – розв’яжи в зошиті.

- Завдання №41 – розв’яжи в зошиті.

- Завдання №42 – виконай усно.

- Завдання №43 – розв’яжи в зошиті.

- Завдання №№44, 45 – виконай усно.

- Завдання №46 – розв’яжи в зошиті.

 

Задача 46

Розв’язання

Відповідь: …

 

4. Запиши в зошиті:

9 вересня

Домашня робота

 

Виконай завдання № 47, №48.

 

Молодець!

 

УКРАЇНСЬКА МОВА

Розв’язок зв’язного мовлення. Розповідаю про літній відпочинок.

 

1. Відкрий зошит з розвитку зв’язного мовлення «Малюю слово».

На сторінці 2 ознайомся з умовними позначеннями.

 

2. Відкрий зошит на сторінках 4, 5.

- Завдання №1. Прочитай розповіді друзів про відпочинок.

- Завдання №3. Виконай в зошиті.

 

3. Перейди на сторінки 6, 7.

- Завдання №4 - усно.

- Завдання №5. Запиши свою розповідь в зошиті.

- Завдання №6. Прочитай свою розповідь. Якщо знайдеш помилки – виправ їх.

- Виконай завдання №7.

 

Молодець!

 

 

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Які в дітей права та обов’язки.

 

1. Відкрий підручник на сторінці 18.

Прочитай, які в дітей права та обов’язки.

 

2. Перейди на сторінку 19.

Прочитай і запам’ятай.

Обов’язок – це …

 

Установи відповідність між обов’язками дитини та їхніми тлумаченнями.

 

Відпочинь.

 

3. Опрацюй матеріал на сторінці 20.

 

4. На сторінці 22 прочитай висновок та рубрику «Чи знаєте ви, що …».

 

Відпочинь.

 

5. Відкрий зошит на сторінках 8, 9.

- №№1, 3 – виконай в зошиті.

- №№2 – виконай усно.

 

6. Відкрий зошит на сторінці 10.

- №№4, 5 – виконай усно.

 

Молодець!

 

ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ

Спогади про літо.

 

Відкрий альбом-посібник «Маленький трудівничок»

Ознайомся з правилами безпеки під час роботи з ножицями. Прочитай правила користування клеєм.

Розглянь сторінку 1.

Сьогодні виготовимо композицію з метеликами за поданим зразком.

 

Підготуй все необхідне для роботи.

Прочитай послідовність виконання роботи, розглянь зразки.

Виготов композицію з метеликами.

Пам’ятай про правила безпеки під час роботи з ножицями!

 

Дякую за роботу!

 


 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий